A Little Blue Lamb webáruház általános szerződési feltételei
szabályozzák az az üzemeltető/eladó és a vásárló/megrendelő/fogyasztó közötti üzleti feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF), amely 2019.02.01-től érvényes
BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
Az áru megrendelésével a vásárló elfogadja jelen ÁSZF-et.
2.Üzemeltető/eladó: HAVAT COMPANY kft., székhely: Sokolská 19, Szenc 90301, cégjegyzékszám: 52 114 902, adószám: 21 2090 0353, bejegyző bíróság neve: Pozsonyi járási cégbíróság, Szlovákia (vl. sz. 133732/B). Kapcsolattartó: Veronika Horná, tel:0915484838, e-mail: obchod@littlebluelamb.sk
ÁRUK MEGRENDELÉSE
FIZETÉSI FELTÉTELEK ÉS ÁRAK
Az áru átvétele előtt:
Az áru átvételekor:
A számlát (adóügyi bizonylat) az ügyfél e-mail címére elküldjük. A megrendelt áruk és a szállítási költségek lesznek a számlán feltüntetve. Az áruk érvényes árai az egyes tételekre vonatkoznak, és kizárólag a www.littlebluelamb.sk webáruházban történő vásárlásra érvényesek.
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A vásárló tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási dátumok (szállítási időpontok) csak tájékoztató jellegűek. A Vevő vállalja a szállítási idő meghosszabbítását, ha a megrendelt áru előállítása vagy egyéb körülmények ezt megkívánják. Ha az Üzemeltető nem tudja az összes megrendelt árut a megrendelőnek a megbeszélt határidőn belül kiszállítani, a lehető legrövidebb időn belül értesíti a vevőt és értesíti a megrendelt áru várható szállítási időpontjáról, vagy csere áru kiszállítását javasolja.
Fizetés banki átutalással az eladó számlájára/GoPay (a csomag feladása előtt):
Utánvéttel (postás/futár/ Z-pont) a csomag átvételekor:
Ha a küldemény láthatóan sérült vagy megrongálódott, a vevő köteles haladéktalanul felvenni a kapcsolatot az eladóval, a küldemény átvétele nélkül. A kiszállításból fakadó esetleges áruszállítási elmaradás vagy az áru szállításból eredő sérülése miatti reklamációt ilyen esetekben közvetlenül a szállítmányozó vállalathoz kell benyújtani. Az áru szállításából, átvételéből eredő mechanikai sérülések miatti reklamációt, amelyet a vevő átvett a szállítótól és nem reklamálta meg, az eladó nem ismeri el jogosnak, és az ilyen reklamációból történő teljesítést a vásárlónak nem ítéli meg.
ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL (megrendelés törlése)
Ha úgy dönt, hogy ezen időszakon belül eláll a szerződéstől, kérjük, tartsa be az alábbi feltételeket: a jelen szerződéstől való elállási döntését levélben küldje el a HAVAT COMPANY kft., Sokolská 19, Szenc 90301 címre, vagy e-mailben küldjön róla értesítést az obchod@littlebluelamb.sk címre. A szerződéstől való elállást a formanyomtatvány kitöltésével teheti meg, amelyet az áru megrendelésekor is elküldünk Önnek.
A szerződéstől való elállás űrlapjának formája
– Címzett: HAVAT COMPANY kft., Sokolská 19, Szenc 90301, e-mail: ……………….
– Kijelentem/kijelentjük, hogy elállok/elállunk * az alábbi árukra vonatkozó szerződéstől: ………… ..
Megrendelés vagy számla száma:
– Rendelés dátuma: …… ..
– Feldolgozás dátuma: …………..
– Vevő(k) vezeték- és keresztneve * ………… ..
– A vevő(k) címe * ………… ..
– A vevő(k) aláírása * ………… ..
– Dátum …………..
* A nem kívánt részt áthúzni.
FELELŐSSÉG AZ ÁRUK HIBAÉRT, GARANCIA
A Little Blue Lamb webáruház reklamációs eljárása és Útmutató az egyes lábbelitípusok ápolásához
5.1 A vásárló írásban panaszt nyújt be az eladó székhelyén. Az árut a saját költségén, bebiztosított csomag formájában elküldi az eladó címére: HAVAT COMPANY kft., Sokolská 19, 903 01 Szenc. Utánvétet nem fogadunk el. A panaszból egyértelműen ki kell derülnie:
Továbbá ne felejtse el mellékelni a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát) és a kitisztított árut, amelyet reklamálni szeretne.
5.2. Ha a reklamáció nem tartalmazza ezen cikkely 1. pontjában leírt mellékleteket, a reklamációs eljárást indokolatlannak kell tekinteni.
5.3. A reklamáció kezelésének határideje a panasz keltétől számított legfeljebb 30 nap. A reklamáció eredményéről az Ügyfelet azonnal értesítjük telefonon vagy e-mailben. Elismert reklamáció esetén az eladó gondoskodik a hiba elhárításáról, ha a hiba nem hárítható el, a pénzeszköz visszatérítését a vevőnek. Elutasított reklamáció esetén az eladó írásos nyilatkozattal együtt biztosítja az áru visszaküldését. Javítható hibának minősül az áru olyan hibája, amely időben és megfelelően eltávolítható anélkül, hogy a termék elvesztené felhasználásának tárgyát. A jótállási idő alatt az áru normális elhasználódása és az ezzel járó termékminőség romlás nem minősül reklamációnak.
Bőr cipő – A bőr cipőket megfelelő kefével, puha ruhával vagy nedves szivaccsal kell megtisztítani a szennyeződéstől. A kiszáradt bőrt krémmel kezeljük. Kerülje a bőr átnedvesedését, mivel a felület ezáltal károsodhat és eldeformálódhat. Ha a cipő átnedvesedik, ügyeljen arra, hogy a bőrtípusnak és a felületnek megfelelő krémmel időben tisztítsa meg, szárítsa ki és végül kezelje krémmel.
Szálakból készült anyagok – velúr és nubuk. Az olyan szálakból készült anyagokat, mint a velúrt vagy a nubukot, fehér velúrhoz készült gumival lehet megtisztítani, anélkül, hogy kihúzódnának a szálak. Az impregnáláshoz alkalmasak a spray-es impregnáló készítmények. A tiszta bőrt soha nem szabad krémmel kezelni!!!
Lakkbőr – A lakkbőr tisztítását puha, száraz vagy nedves ruhával javasoljuk. A felületet védeni kell a vegyi hatásoktól, átnedvesedéstől és fagytól.
Kezelt bőr – A lakkbőrhöz hasonlóan puha, száraz vagy nedves ruhával ajánlott tisztítani. A felületet védeni kell a vegyi hatásoktól, átnedvesedéstől és fagytól.
Műanyag – A gumiból készült részek vízzel és mosószerrel könnyen tisztíthatók, majd öblítés után ronggyal szárazra törölhetők. Kerülje a hirtelen hőmérséklet-változásokat. Ha a felület legalább 80 %-át ez az anyag alkotja, akkor ez a piktogram erről ad tájékoztatást
A cipő kiválasztásakor kérjük, ügyeljen arra, hogy a kiválasztott típus, méret és forma pontosan megfeleljen az Ön igényeinek. A nem megfelelően típusú lábbeli, a cipő méretének, illetve formájának hibája NEM LEHET INDOK KÉSŐBBI REKLAMÁCIÓ ESETÉN.
Záró rendelkezések
2.A Polgári Törvénykönyv általános rendelkezésein túlmenően különös szabályok vonatkoznak az olyan természetes személlyel fennálló üzleti kapcsolatra (valamint az abból eredő egyéb jogviszonyra), aki a jelen ÁSZF szerinti vállalkozási szerződés megkötése során nem a saját jogköre szerint járnak el, ezeket a fogyasztó védelemét a háznál való értékesítés és a postai úton történő értékesítésről, vagy a székhelyen kívüli értékesítésről szóló 102/2014 törvény szabályozza, vagy a 250/2007-es számú törvény, amely a fogyasztó védelmét szabályozza.
A OLDAL TARTALMÁNAK HASZNÁLATA
© HAVAT COMPANY kft. Minden jog fenntartva. A tartalom – részben vagy egészben – bármilyen felhasználása, különösen szövegek, képek, fényképek bármilyen mechanikus vagy elektronikus úton történő sokszorosítása és terjesztése a HAVAT COMPANY kft. írásos engedélye nélkül nem lehetséges, tilos.